Followers

Thursday 20 October 2011

8
Komen

COVER : CINTA KE? Zeck..

Zeck atau nama sebenarnya ialah Nabil Fikri. mempunyai bentuk badan yang gagah dan suka bergaya. sejak dia ditinggalkan Ria Aryantie, dia berubah sikap. suka berfoya-foya.

Setelah sekian lama tidak berjumpa Ria, kini jodoh mereka bersama. peluang itu tidak akan dilepaskan oleh Zeck. memiliki Ria adalah maklamat yang wajib dicapai.

Sikapnya suka merenung wajah Ria sejak berkahwin. hal ini kerana dia suka melihat wajah Ria yang manis itu. cermin mata mesti dipakainya.

Zeck seorang lelaki yang kuat cemburu sehingga Ria tidak tahu bagaimana cara untuk bercakap Zeck. Zeck suka kejutan dan hadiah. peliknya lelaki ini.

jemput baca penulisan Ria ....e-novel yang bertajuk Cinta Ke? harap dapat memberi sokongan selain novel Suamiku vampire. terima kasih kepada semua yang sudi beri sokongan kepada Ria.

Terima kasih...

8 comments:

  1. terima kasih pada sesiapa yang tanda pada kotak cerita ini...

    ReplyDelete
  2. kepada iman : yup tu kisah cinta akak tapi akak tak pernah jumpa 'dia' selepas berpisah dengannya..wah sedih tu......tapi biarlah akak masukkan angan2 dan impian akak dalam novel walaupun tidak mungkin akan jadi kenyataan...

    ReplyDelete
  3. alah, jgn la sedih kak. haha... cheer up! =)

    ReplyDelete
  4. sedih sikit sahaja...biar akak mencipta impian dalam novel hahaha

    ReplyDelete
  5. sa pun tertarik dgn kisah kak tu sbb sa pun suda x jumpa 'dia 'sjk 3 thn yg lalu...dan s ax pernah berharap tu jumpa dia lg..

    ReplyDelete
  6. wah...ria pun harap tak nak berjumpa dengan dia....saja nak masukkan dalam novel...hihihi

    ReplyDelete
  7. Ria Aryantie...
    hihi.. nama saya ada kat situuuuu

    ReplyDelete

jangan lupa komen...komen anda sangat bermakna bagi ria natsumi