Followers

Wednesday 21 December 2011

9
Komen

SINOPSIS SUAMIKU VAMPIRE

“Danish Aniq, siapa tak kenal dia? Sejak zaman sekolah rendah lagi dia digelar ‘vampire’ disebabkan personalitinya yang erotik. Waktu siang, wajahnya pucat bagaikan tak cukup darah tapi bila malam menjelma, Danish seperti makhluk yang baru mendapat kuasa luar biasa." itulah yang sering dikatakan oleh orang lain tentang aku tetapi satu yang mereka tidak tahu mengenaiku. aku begitu suka melihat leher perempuan.

Akhirnya aku bertemu dengan seseorang yang membuat hati aku berdebar kencang. wajahnya, suaranya dan segala-gala miliknya membuat aku tidak senang duduk.

“Kau suka aku? Dan jawapannya sama ada Yes atau ya,”

Itulah soalan yang aku tanyakan kepada gadis itu tetapi dia menolak aku mentah-mentah membuat hatiku membara dan kerana sikap aku yang gelojoh itu, dia kemalangan jalan raya dan hilang ingatan.Sejak hari itu aku hilang jejaknya.

Setelah 7 tahun gadis itu menghilang, aku bertemu dengannya. hati aku dipagut kerinduan yang amat sangat. tetapi ingatan dia pulih menyebabkan hubungan kami yang baik menjadi sebaliknya. bagaimana aku tangani masalah yang rumit ni? jemput baca novel Suamiku Vampire.

Damia Eryna, nama akulah. aku adik kepada Danish Aniq. aku ni suka buat kerja yang pelik macam tukang kebun, tukang gunting, tukang cuci dan tukang mengata orang. BKK. lelaki itu selalu kacau aku. walaupun bagaimana pun, dia tertipu dengan lakonan aku dengan Danish sebagai suami isteri. itu pun kerja sambilan aku juga hihihi apa yang akan terjadi dengan hubungan kami...kenalah baca novel SUamiku Vampire.

sekian terima kasih.

9 comments:

  1. adoi!k.ria smpat lgi buat lwk...haha
    moga SV msuk d'psran...amin~

    ReplyDelete
  2. dh de dkt psaran kah novel SV nie ????

    ReplyDelete
  3. hihih blueapple ni....

    anonymous...belum ada di pasaran lagi cuma ada beberapa pembaca minta sinopsis citer ni...tapi ria tak reti nak buat sangat..so ni la hasilnya..

    ReplyDelete
  4. Salam.. lawak betul sinop kamu ye Ria..hehe :) ini bukan sinop dik.. ni lebih kepada pengenalan watak dlm bentuk lelucon. tp bila pikir n bc lg skali, best gak jadikan sbg sinop.. hehe

    Wassalam
    MyHoney

    ReplyDelete
  5. wslm kak...internet dah ok ye??hihihi kan ria dah cakap ria tak reti nak buat sinopsis camner....kak honey kena la ajar ria ni hihihihi

    ReplyDelete
  6. Salam..akakpun tak pandai dik.. tp rasanya Ria leh rujuk mana2 buku yg dah diterbitkan. ni sinop utk mukabelakang buku ke?

    Wassalam

    ReplyDelete
  7. Hello kak :D bila novel nie nak ade di pasaran?? :D

    ReplyDelete
  8. wslm kak...terima kasih atas pandangan akak...hmmmSv??ria tak sure bila...

    ReplyDelete
  9. sy minat dgn hasil penulisan akk..santai dan klkar j

    ReplyDelete

jangan lupa komen...komen anda sangat bermakna bagi ria natsumi